Włochy 09.09-19.09.2014

Dnia 9 września wczesnym wieczorem grupa 57 osób z Piły wyruszyła do Włoch. W drodze do Rimini zapoznaliśmy się z kulturą i sztuką włoską, ogldaliśmy filmy, zawieraliśmy przyjaźnie.

Po krótkiej lekcji języka włoskiego :) śpiewaliśmy piosenki razem z Al Bano i Rominą Power. Następnego dnia kolację jedliśmy już w hotelu Sacramora w Rimini, na pięknym adriatyckim wybrzeżu. Pogoda, początkowo deszczowa, zachęcała nas w pierwszym dniu do odpoczynku i spacerów po najbliższej okolicy. Ale już kolejnego dnia wyruszyliśmy na wspaniałe wycieczki. Najpierw Wenecja przywitała nas "aqua alta" - wysoką wodą, tak, że po placu św.Marka część z nas brodziła w wodzie na bosaka :). Po południu Padwa. W bazylice u św. Antoniego wymodliliśmy pogodę na następne dni. Tak, że cudowną Florencję zwiedzaliśmy już w pięknym słońcu! Wieczorem tańczyliśmy przy włoskiej muzyce na żywo, integrowaliśmy się z włoskimi gośćmi hotelu, którzy byli pod wielkim wrażeniem naszych pięknych pań i tego, jak wspaniale potrafimy się bawić! Po niedzielnym wypoczynku na plaży (niektórzy z nas cały tydzień pracowali nad piękną opalenizną :)) w poniedziałek wyruszyliśmy do Rzymu i Watykanu. Zmęczyliśmy się bardzo (ten upał!), ale wróciliśmy szczęśliwi i bogatsi o nowe doznania. Kolejny dzień to piękne widoki w San Marino, a także wspaniałe zakupy (ten alkohol! te torebki! perfumy!). Na zakończenie pojechaliśmy jeszcze z grupą najwytrwalszych podróżników do Asyża - pięknego miasteczka w Umbrii. Dni minęły nam bardzo szybko: na zwiedzaniu, wycieczkach, plażowaniu i kąpielach w morzu. Cały czas też kibicowaliśmy naszym siatkarzom! Z tak wspaniałą grupą osób - 10 dni to stanowczo za krótko!!! Mam nadzieję, że w tym gronie spotkamy się jeszcze na niejednym wyjeździe!!!