Włochy 22.09-02.10.2016

Po długiej podróży dotarliśmy do naszej wakacyjnej miejscowości - Ballaria. Już następnego dnia pojechaliśmy na wycieczkę do San Marino, gdzie zaopatrzyliśmy się w różnego rodzaju płyny :) Zwiedziliśmy zabytkowe centrum. Natomiast wieczorem na spotkaniu  zapoznawczym mieliśmy okazje bliżej się poznać.

Kolejny dzień to niedziela. Wybraliśmy się do kościoła a później wspólnie pojechaliśmy do Rimini. Następny dzień zaczęliśmy bardzo intensywnie była gimnastyka, rozciągania i inne wygibasy. Następnie bardzo zasłużony odpoczynek na plaży. Wieczorem po kolacji poszliśmy zapoznać się z ziołami kuchennymi, które w Polsce w większości domów używamy na co dzień. Panie szczególnie upodobały sobie laur. Prawie wszystkie krzewy ogołociliśmy z liści laurowych J We wtorek pojechaliśmy do Wenecji. Zobaczyliśmy największy plac w Wenecji – św. Marka, bazylikę i most Rialto, był i czas na zakupy. Największą popularnością cieszyły się maski. W środę zobaczyliśmy Asyż. Naszym przewodnikiem była Magda. Pokazała nam bazylikę św. Franciszka i miejsce gdzie urodził się św. Franciszek. W czasie wolnym była degustacja tradycyjnej kiełbasy z truflami. W piątek pojechaliśmy do Rzymu. Watykan był miejsce niezwykłym, podobnie jak  i  Rzym starożytny. Wróciliśmy do hotelu dość zmęczeni. Na szczęście kolejnego dnia był wypoczynek na plaży i opalanie. Wieczorem była impreza w stylu włosko-polskim, dla wszystkich.  A już w sobotę wyjazd do Polski.