Truskawiec 25.09-07.10.2017

W terminie od 25.09 do 07.10.2017r w Truskawcu w sanatorium „Południowy” wypoczywała 28 osobowa grupa kuracjuszy z Legnicy. Wspólnie przeżywaliśmy niezapomniane chwile w wyjątkowym Sanatorium.

Ptaszki w pięknym „ogrodzie zimowym” budziły nas każdego ranka, rybki w akwarium wyciszały nasze emocje, a „Naftusia” dodawała nam sił witalnych. Każdy zabiegany od rana do obiadu, bo zabiegów cała lista. Musieliśmy zdążyć ze wszystkim, gdyż harmonogram turnusu wypełniony po brzegi. Już drugiego dnia bawiliśmy się na wieczorku zapoznawczym w restauracji „Koliba”. Cudowne wrażenia pozostały w naszej pamięci z wyjątkowego wieczoru, który przeniósł nas w świat niezwykłej ukraińskiej muzyki, porywającej do tańca i śpiewu. A wszystko to za przyczyną wspaniałego zespołu „BARWY KARPAT” oraz wyśmienitej restauracji „ALIBI”. Była wykwintna kolacja i szalone tańce! Niezapomniane przeżycia duchowe doznaliśmy w jednym z najpiękniejszych i najznakomitszych teatrów Europy we Lwowie. Byliśmy uczestnikami wydarzenia artystycznego na światowym poziomie - „Don Kichot”. Cały dzień spacerowaliśmy uliczkami Starego Miasta. Zwiedziliśmy obiekty sakralne Lwowa, odpoczynek był przy smacznym obiedzie w restauracji na ul. Ruskiej 16. Zaliczyliśmy także wycieczkę do Drohobycza. Podziwialiśmy panoramę miasta z lotu ptaka. Widoki były wspaniałe. Mieliśmy okazję obejrzeć drewnianą Cerkiew św. Jury z XIII w, która wpisana jest na listę dziedzictwa narodowego UNESCO. Zwiedziliśmy tajemniczą twierdzę „Tustań” w Schodnicy-Urycz. To przepiękny historyczno-archeologiczny obiekt. Nasza wyprawa zakończyła się pyszną kolacją w regionalnej restauracji w Borysławiu. Wspaniałe występy koników morskich, delfinów oraz ich treserów podziwialiśmy w Delfinarium w Truskawcu. Było cudownie! Czas pobytu w Truskawcu dobiega końca. Pora wracać do domu, ale my nie mówimy do widzenia – tylko do zobaczenia w przyszłym roku.