Truskawiec 28.05-08.06.2018

28.05.2018 r grupa kuracjuszy wyruszyła z Czerska po zdrowie do kurortu "Szachtar" w Truskawcu. W przerwie podróży posiłek i nocleg w przytulnym hotelu "Gloria". Rano wypoczęci udajemy się w dalszą drogę.

Truskawiec przywitał nas piękną pogodą, która pozwalała na spacery oraz relaks w uroczym ogrodzie na terenie ośrodka. Liczne zabiegi, popijanie wód mineralnych, pływanie w basenie wspomagły zdrowie i dodawały energii. W ramach propozycji imprez i wycieczek wybraliśmy się do Delfinarium "Oskar", zwiedziliśmy Truskawiec oraz Lwów, dla ochłody popijaliśmy zimne piwko w Browarze Lwowskim a zwieńczeniem wycieczki był spektakl w Operze Lwowskiej pt."Rycerskość Wieśniacza". Bardzo udane były wieczorki przy świetnej muzyce w restauracji "Perlina" no i niezapomniany Wieczór Ukraiński w eleganckim lokalu, gdzie przy pysznej kolacji bawił nas zespół "Barwy Karpat". Z ogromną przyjemnością wysłuchaliśmy piosenek pani Haliny Kunickiej, która wystąpiła wraz z panem Czesławem Majewskim, to były piękne wspomnienia z tamtych lat.
Zadowoleni wracamy 08.06 do kraju. Będzie co wspominać. Za za rok zawitamy ponownie do Truskawca.