Bułgaria 12.06-23.06.2018

Wycieczkę rozpoczęliśmy w Głogowie komfortowym autokarem jadąc w stronę Serbii na nocleg tranzytowy. Naszym celem był hotel w Nowym Sadzie, położony na jego obrzeżach – trzy gwiazdkowy, spełniający kryteria. Rano wyruszyliśmy w dalszą drogę do Słonecznego Brzegu.

Bez komplikacji przekroczyliśmy granicę serbsko-bułgarską i wieczorem dotarliśmy do hotelu Condor położonego tuż przy plaży. Hotel z pięknym widokiem, pokoje przestronne, wszystkie z balkonami. Przy hotelu komfortowy basen, bar, sklepy oraz restauracje. Spotkaliśmy się z bardzo miłą obsługą w recepcji oraz sumiennymi pokojowymi. Wyżywienie w formie bufetu, szeroki wybór potraw, warzyw, owoce. Zrealizowaliśmy cztery wycieczki: zwiedzanie Nesebyru, Sozopolu z przejażdżką łodziami po rezerwacie rzeki Ropotamo i kąpielą na pięknej dzikiej plaży, wyprawę do Stambułu oraz „Wieczór Bułgarski”. Wszystkie wycieczki odbyły się w asyście polskiej przewodniczki. Turyści byli bardzo zadowoleni ze wszystkich wycieczek. Pogoda nam sprzyjała, przez cały pobyt świeciło słońce, temperatura wynosiła około 27-28 stopni Celsjusza w cieniu.
Po tygodniu spędzonym w Słonecznym Brzegu wyruszyliśmy w podróż powrotną, nocując po drodze w Nowym Sadzie. Wyjazd spełnił oczekiwania turystów, pogoda, hotele, wycieczki, opieka przewodnika były na najwyższym poziomie.